Cercador
V3.11
Menu
Ets a:

Propostes i suggeriments amb relació al funcionament dels serveis públics


tràmit en línia

      En que consisteix el tràmit?

      Aquest tràmit us permet formular propostes d’actuació o millora i suggeriments amb relació al funcionament dels serveis públics municipals.

      Organisme competent / responsable

      Alcaldia

      Qui ho pot demanar?

      Les persones jurídiques o el seu representant legal. En aquest cas s’ha de declarar la representació amb la qual s’actua.

      Com es pot fer?

      En línia

      Mitjançant el formulari electrònic publicat en aquesta Seu electrònica. Només cal clicar al link 'Fes-ho ara! En línia' i seguir les indicacions.

      Presencialment: Presentant la sol·licitud al Registre General de l'Ajuntament.

      Període de l'any en què es pot demanar

      Es pot presentar en qualsevol moment.

      Preu

      Gratuït

      Documentació que cal aportar

      La que considereu convenient per clarificar la proposta

      Normativa

      Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú

      Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

      Termini de resolució

      El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

      On es pot fer

      Servei d'Atenció al Ciutadà

Com es pot fer?

Per internet amb certificat digital

Fes-ho ara! Online

Configura el teu ordinador per realitzar tràmits on-line.

Presencialment

SERVEI D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ (SAC) Finestra nova

Teléfon: 934832600
Correu e.: sac@badalona.cat

Adreça: Pl. Assemblea de Catalunya, 9-12 Bxs.
Codi postal: 08911

Horari: De l'1 d'octubre al 31 de maig, de dl a dv de 8:30 a 13:30h i dj de 16 a 18:30h. De 1 de juny a 30 de setembre, de dl a dv de 8:30 a 13:30 i dj de 16 a 18h. Agost dj tarda tancat.


Impresos i formularis


Plaça de la Vila 1 | Centraleta: 93 483 26 00 | Informació: 93 483 29 20 | CIF: P0801500J | correu@badalona.cat