Cercador
V3.12
Menu
Ets a:

Pre-inscripció per participar en el Mercat del Trasto


.................................................................................................

PLACES EXHAURIDES

La comunicació de la plaça es farà a partir del dia 21 de novembre.

.................................................................................................

En que consisteix el tràmit?

El Mercat del Trasto és un mercat d’objectes usats o fets amb material reciclat, que organitza l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Badalona. La participació és oberta a tota la ciutadania, es pot fer de manera individual o en representació d’una entitat o associació, i està prohibida la participació de professionals del comerç.

Per participar-hi, cal dur a terme la pre-inscripció quan estigui prevista la seva celebració, que en principi acostuma a ser sobre uns 30 dies abans de la data assenyalada. Les diverses edicions són publicades amb suficient antelació als mitjans de comunicació i en aquesta web.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física que no exerceixi activitats empresarials de distribució comercial.

Com es pot fer?

On line

Mitjançant el formulari electrònic publicat en aquesta Seu electrònica. Només cal clicar al link 'Fes-ho ara. On line' i seguir les indicacions.

Presencialment

• Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat

Impresos model

Formulari pre-inscripció per poder participar en el mercat del trasto degudament complimentat

Documentació que cal aportar

En principi cap. Però en qualsevol moment, es pot demanar el DNI o qualsevol altre document que acrediti la identitat de la persona sol·licitant.

Condicions

- El Mercat del trasto és un mercat d’objectes usats o fets amb material reciclat, que organitza l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Badalona.

- Les parades no tenen cost econòmic.

- Per participar al mercat cal inscriure’s seguint el procediment descrit a l’apartat del tràmit corresponent.

- És permesa la venda, la compra, el regal i l’intercanvi.

- Queden exclosos del mercat els productes alimentaris, els animals i els saldos, així com les parades exclusives d’aparells electrònics.

- La participació és oberta a tota la ciutadania. Es pot fer de manera individual o en representació d’una entitat o associació. Està prohibida la participació de professionals del comerç.

- La parada és aproximadament de 2x2 metres i no disposa de cap tipus d’infraestructura, cada participant ha de portar la seva, si ho considera necessari.

- Cada participant és responsable dels seus objectes, tant del transport i col·locació, com de la seva recollida una vegada finalitzat el mercat.

- L’organització posarà a l’abast dels participants un sistema de recollida dels objectes que no es volen aprofitar.

- Es regula un màxim d’1 parada per a particulars i de 3 parades per a entitats.

- Els vehicles dels participants no podran ocupar l’espai on s’ubica el mercat.

- L’horari del mercat és de 10 a 14 h. De 8 a 10h es pot muntar la parada, i a les 15h l’espai ha d’estar net i lliure d’objectes.

- Les inscripcions són limitades. En cas que la demanda superi l’oferta disponible de parades, tindran preferència les persones o entitats de Badalona.

- En cas de no poder assistir, caldrà comunicar-ho amb una antelació mínima de 48h per tal de poder assignar l’espai a un altre interessat. L’incompliment d’aquest requisit podria comportar l’exclusió de la participació a la propera edició del mercat del trasto.

- L’organització es reserva la facultat d’anul·lar la parada el dia del mercat si es comprova que no s’ajusta a aquesta normativa.

Preu

Gratuït

Organisme responsable

Departament d’Educació Ambiental

Període de tramitació

La pre-inscripció és immediata i per rigorós ordre d’entrada. Únicament està subjecta a la disponibilitat de parada/es i al compliment de les condicions. En cas que la demanda superi l’oferta disponible de parades, tindran preferència les persones o entitats de Badalona.

Un cop finalitzat el període de pre-inscripció, l’organització confirmarà per correu electrònic o per telèfon (en cas de no disposar de correu electrònic), la inscripció i adjudicació de la parada/des sol·licitades.

Observacions

Les sol·licituds s'admetran dintre del període que fixi cada convocatòria, que normalment serà a partir dels 30 dies naturals anteriors a la celebració del mercat , i fins al 7è dia natural anterior al mercat.

Termini de resolució

Fins un dia abans de la celebració de l’activitat

Silenci administratiu: negatiu

Nota informativa de Protecció de dades:

En compliment de l'art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les dades personals que proporcioneu s'incorporaran i es tractaran en el fitxer MEDI AMBIENT la finalitat del qual és la prestació de serveis i desplegament de les competències municipal en Medi Ambient, estant prevista la seva cessió al Departament de Territori i Sostenibilitat. Us recordem que les dades assenyalades són obligatòries per a poder atendre la vostra sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Badalona. Teniu dret a accedir, rectificar i cancel·lar les vostres dades i a oposar-vos al seu tractament, en les condicions previstes en la legislació vigent. Per exercir aquests drets, heu d'adreçar un escrit en el Registre General d'aquest Ajuntament ubicat a la pl. l'Assemblea de Catalunya, 9-12 .

Com es pot fer?

Presencialment

DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ AMBIENTAL Finestra nova

Teléfon: 934832958
Correu e.: ed_ambiental@badalona.cat

Adreça: Pl. Assemblea de Catalunya, 9-12 Entl.
Codi postal: 08911

Horari: De l'1 d'octubre al 31 de maig, de dl a dv de 8:30 a 13:30h i dj de 16 a 18:30h. De 1 de juny a 30 de setembre, de dl a dv de 8:30 a 13:30 i dj de 16 a 18h. Agost dj tarda tancat.



Plaça de la Vila 1 | Centraleta: 93 483 26 00 | Informació: 93 483 29 20 | CIF: P0801500J | correu@badalona.cat