Ajuntament de Badalona V4.03
Ets a:

Habilitació del certificat digital


En què consisteix el tràmit?

L’habilitació consisteix en aturar la suspensió i tornar a activar el certificat digital.

Cal fer-la en un termini màxim de 120 dies des de la data de suspensió.

Qui ho pot demanar?

      • El/la titular de l’dentificador digital IdCAT per pròpia voluntat

Com es pot fer?

Amb cita prèvia

    • Departament d’Atenció Ciutadana

Documentació que cal aportar

Document acreditatiu de la identitat del/de la sol·licitant: DNI, Passaport o Targeta de residència

Normativa

Llei 59/2003, de 19 de desembre, sobre signatura electrònica, article 11.1; i amb el contingut prescrit per l’article 11.2, emès en compliment de les obligacions dels articles 12, 13, 18 i 20 de l’esmentada llei.

Preu

Gratuït.

Organisme responsable

Departament d’Atenció Ciutadana –Entitat de registre col·laboradora de l’Agència Catalana de Certificació-

Termini Tramitació

Temps mitjà de resolució: Immediat a partir de la presentació de la documentació que correspongui.

Observacions

Com es pot fer?

Presencialment

SERVEI D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ (SAC) Finestra nova

Teléfon: 934832600
Correu e.: sac@badalona.cat

Adreça: pl. Assemblea de Catalunya, 9-12 Bxs.
Codi postal: 08911

Horari: De l'1 d'oct. al 31 de maig, de dl a dv de 8.30 a 13.30 h i dj de 16 a 18.30 h. De 1 de juny a 30 de set, de dl a dv de 8.30 a 13.30 h i dj de 16 a 18 h Nadal, Setmana Santa i agost dj tarda tancat.