Ajuntament de Badalona V4.03
Ets a:

Queixes sobre establiments alimentaris


En que consisteix el tràmit?

Presentar una queixa pel consum o l’adquisició de productes alimentaris en mal estat, o perquè s’han observat deficiències d’higiene o de manipulació, en establiments d’alimentació del municipi (bar, restaurants, queviures, etc.)

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física (en aquest cas major d’edat) o jurídica.

Com es pot fer?

Presencial:

Es pot demanar informació sobre com realitzar aquest tràmit per telèfon o correu electrònic al Servei de Salut o si es desitja rebre informació de manera presencial, cal sol·licitar cita prèvia.

Aquesta comunicació s’ha de presentar mitjançant un escrit en un Registre Municipal (en el Registre General de l’Ajuntament de Badalona o en una de les Oficines Municipals del Districte).

Documentació

La persona que presenti la instància pot acompanyar-la de la documentació que consideri pertinent per acreditar o exposar la seva queixa.

Termini de resolució

Tres mesos

Normativa

Llei 18/2009, de 22 d’octubre, de Salut Pública

Preu

Gratuït

Organisme responsable

Servei de Salut

Com es pot fer?

Presencialment

AJUNTAMENT DE BADALONA (EDIFICI VIVER) Finestra nova

Teléfon: 934832600
Correu e.: correu@badalona.cat
Web:  http://www.badalona.cat Finestra nova

Adreça: Pl. Assemblea de Catalunya, 9-12
Codi postal: 08911

Horari: De l'1 d'octubre al 31 de maig, de dl a dv de 8:30 a 13:30 h i dj de 16 a 18:30 h. De 1 de juny a 30 de setembre, de dl a dv de 8:30 a 13:30 h i dj de 16 a 18 h. Agost dj tarda tancat.

Observacions: NIF: P0801500J

Oficines municipals de districteFinestra nova