Ajuntament de Badalona V4.03
Ets a:

Servei d’assessorament a Entitats


tràmit en línia

En què consisteix el tràmit?

El Servei d’assessorament al teixit associatiu és un servei gratuït de l’ajuntament adreçat a totes les entitats de Badalona que neix amb l’objectiu d’enfortir i ajudar al desenvolupament de les entitats a través de l’acompanyament a la seva gestió, la formació i la generació d’eines i recursos.

El servei neix de la necessitat d’un suport que tenen les entitats de Badalona per respondre als seus dubtes i problemàtiques en matèria de gestió perquè aquestes puguin dur a terme la seva missió de la manera més òptima possible.

Consisteix en un assessorament personalitzat en diferents àrees:

    - Assessorament jurídic (tràmits, constitució, reglaments, gestió d’assegurances, certificats...)

    - Assessorament en gestió de persones (voluntariat i personal contractat)

    - Assessorament en gestió econòmica (comptabilitat, auditoria, subvencions, etc.)

    - Assessorament en gestió tributària i fiscalitat (obligacions fiscals, signatura digital, etc.)

    - Assessorament informàtic (programari i aplicacions, comunicació i eines 2.0, utilització de les TIC, etc.)

    - Assessorament en organització i gestió d’entitats (planificació, gestió de recursos, voluntariat corporatiu, etc.)

    - Assessorament en finançament associatiu (fons de finançament, donatius, quotes de socis, etc.)

    - Assessorament en comunicació (campanyes de difusió, notes de premsa, etc.)

    - Assessorament en formació (com fer un pla de formació, com gestionar la formació bonificable, etc.)

Qui ho pot demanar?

Qualsevol entitat amb NIF

Com es pot fer?

En línia: Amb el formulari Fes-ho ara! En Línia d’aquesta mateixa pagina.

Preu

Gratuït

Període de tramitació

Òrgan responsable

Departament de Participació ciutadana

Ones pot fer

Al web municipal

Observacions

    En compliment de l’art. 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les dades personals que proporcioneu s’incorporaran i es tractaran en el fitxer  R.M.E. la finalitat del qual és  gestionar les inscripcions en el Registre d’entitats i facilitar la seva relació amb l’organització municipal, promovent la seva participació en l’activitat ciutadana., no estant prevista la seva cessió .

    Us recordem que les dades assenyalades són obligatòries per a poder atendre la vostra sol·licitud.

    El responsable del fitxer és l’Ajuntament de Badalona. Teniu dret a accedir, rectificar i cancel·lar les vostres dades i a oposar-vos al seu tractament, en les condicions previstes en la legislació vigent. Per exercir aquests drets, heu d’adreçar un escrit en el Registre General d’aquest Ajuntament ubicat a la pl. l’Assemblea de Catalunya, 9-12.

Com es pot fer?

Per internet

Fes-ho ara! Online

Presencialment

DEPARTAMENT DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA Finestra nova

Teléfon: 934832900
Correu e.: participacio_ciutadana@badalona.cat

Adreça: Pl. Assemblea de Catalunya, 9-12, 1r
Codi postal: 08911

Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h