Traspàs de la concessió d'un lloc de venda al mercat municipal
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Sol·licitud d'autorització per al traspàs de la concessió d'un lloc de venda al mercat municipal.
La transmissió tindrà efecte únicament pel temps restant de la concessió atorgada a l'anterior concessionari i legalment establert.

L'ordenança de Mercats Municipals preveu el traspàs de parades en els següents casos:
a) A títol onerós. Previ pagament de les taxes establertes a les ordenances fiscals corresponents. L'ajuntament ha d'estar informat de l'import del traspàs a fi i efecte que pugui exercir els drets de tempteig i retracte sobre el traspàs.
b) A títol gratuït, cessions "mortis causa". Els drets de concessió es podran transmetre en cas de defunció a favor de qui en tingui els dret hereditaris. S'haurà de comunicar a l'Ajuntament, en el termini de dos mesos des de la defunció, qui succeirà la persona difunta en la titularitat de la concessió.
c) Cessions "inter vivos". Segons ordre de prioritat a favor de cònjuge, fills, nets, pares o germans del titular. L'ajuntament estudiarà i podrà autoritzar aquelles cessions que es vulguin realitzar a favor de parelles de fet, de fills del cònjuge o d'altres persones amb determinades llaços de parentiu indirecte

Qui ho pot sol·licitar:

La persona titular de la concesión o sus herederos legítimos.

Las personas que actúan en representación de un otra, ya sea física o jurídica, pueden acreditar su representación telemáticamente mediante el registro de apoderamientos de representación.

Acceder al registro de apoderamientos desde este enlace

Terminis de presentació:

Durant tot l'any.

Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Comerç

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Ordenança de Mercats Municipals de Badalona o disposició legal vigent que la substitueixi.

Pagament de taxes:

Ordenança Fiscal núm.13 -Taxa per l'expedició de documents administratius

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a aportar
- Sol·licitud (Formulari F0001)
- Altra documentació requerida
- Autorització representació