Modificació de dades personals al padró municipal d'habitants
Tornar

datos de la subsección
Finalitat: Actualització de les dades personals de la inscripció del padró d’habitants (nom, cognoms, document d’identitat, data naixement, municipi i/o província de naixement, nacionalitat, sexe o estudis).

L’Ajuntament actualitza les dades personals, d’acord amb les comunicacions rebudes mensualment de l’Institut Nacional d’Estadística.
Qui ho pot sol·licitar: Les persones majors de 16 anys.

Qualsevol altra persona física major d’edat, amb l’autorització expressa de la persona interessada.

Les modificacions de dades personals del padró de menors la realitzaran els pares que tinguin la guarda i custòdia o el representant legal degudament acreditat.
Terminis de presentació:

Tot l'any.

Presentació:

Presencialment:
- Departament d’Atenció al Ciutadà
- Oficines Municipals de Districte

Òrgan gestor: Departament de Població
Termini de resolució:

Immediat

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Llei 39/2015, de l’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Reial decret 2612/1996, de 20 de desembre, on es modifica l'anterior Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals (Reial decret 1690/1986, d'11 de juliol).

- Resolució de 29 d’abril de 2020, de la Sotssecretaria del Ministeri de la Presidència, per la qual es disposa la publicació de la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i el Director General de Cooperació Autonòmica i Local, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del padró municipal.

- Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades.

- Resolucions del Consell d'Empadronament.

Pagament de taxes:

Gratuït

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Autorització tràmits Padro d'Habitants (F0205)

Autoritzación trámites Padron Habitantes (F0204)

Documents a presentar:
Documentació que cal aportar (Documents originals i en vigor):
- Document d'identitat de la persona interessada.
- Document que acrediti la dada que s'ha de modificar al padró d'habitants.
Documentació en cas d’autoritzar a una altra persona:
- Formulari d’Autorització per a tràmits del padró municipal d’habitants (F0205).
- Document d’identitat de la persona autoritzada.
- Fotocòpia del document d’identitat en vigor de la persona que autoritza.
Altres documents específics de menors:
- Document d’identitat dels pares o dels seus representants legals.
- Resolució judicial o administrativa que acrediti la guarda i custòdia del menor, si escau.