Certificació Registre Municipal d'Unions Civils
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Obtenir document que acredita fefaentment, la inscripció d’una persona al Registre Municipal d’Unions Civils.
El Registre Municipal d’Unions Civils ha quedat suprimit pel Decret d’alcaldia, de 22 de febrer de 2012 (BOP 05/03/2012).

Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol persona major d’edat no incapacitada que estigui o hagi estat empadronada a Badalona.
Les persones majors d’edat podran autoritzar a una altra persona per realitzar el tràmit del certificat aportant el formulari Autorització per tràmits del Padró d’habitants
Terminis de presentació:

Tot l'any.

Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

Òrgan gestor: Departament de Població
Termini de resolució:

De 15 a 20 dies.

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Decret d'Alcaldia, de 18 d'abril de 1994, pel qual es crea el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Badalona.
- Decret d'Alcaldia, d'1 d'agost de 2011, pel qual es modifica l'apartat PRIMER de l'anterior Decret d'Alcaldia.
- Decret d'Alcaldia, de 22 de febrer de 2012, pel qual es suprimeix el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Badalona (BOP 05/03/2012).

Pagament de taxes:

- L’import de la taxa per a l’emissió d’aquest document s'estableix a l’article 5 de l’ordenança fiscal núm. 13 (Taxa per a l’expedició de documents administratius).
- La carta de pagament corresponent s'enviarà juntament amb aquest certificat .<

Informació addicional:

 

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Autorització tràmits del Padró Municipal (F0205)

Autorizacion para tramites del Padrón Municipal (F0204)

Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documents a aportar
- Sol·licitud (F0001)
- Si és el cas, autorització per tràmits de padró (F0204 i F0205)
- En cas d'autorització, DNI/NIE/Passaport de la persona que autoritza
- En cas d'autorització, original del DNI/NIE/Passaport de la persona autoritzada (només en la tramitació presencial)
Estrangers d'un país membre de la Unió Europea, d'altres estats membres de l'Espai Econòmic Europeu (Noruega, Islàndia i Liechtenstein) i de Suïssa
- Targeta de residència en vigor o passaport en vigor
- Document d'identitat del país d'origen o passaport en vigor, acompanyat del certificat del Registre Central d'Estrangers (NIE)