Cancel·lació inscripció en el Registre Municipal d'Unions Civils
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Cancel·lar la inscripció en el Registre Municipal d'Unions Civils.
El Registre d'Unions Civils ha quedat suprimit pel Decret d'Alcaldia, de 22 de febrer de 2012 (BOP 05/03/2012). 

Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol membre de la parella inscrita en el Registre Municipal d’Unions Civils
Terminis de presentació:

Tot l'any.

Presentació: Presencialment, al Servei d’Atenció a la Ciutadania.
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
Òrgan gestor:

Departament de Població

Termini de resolució:

De 15 a 20 dies hàbils

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Decret d'Alcaldia, de 18 d'abril de 1994, pel qual es crea el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Badalona.
- Decret d'Alcaldia, d'1 d'agost de 2011, pel qual es modifica l'apartat PRIMER de l'anterior Decret d'Alcaldia.
- Decret d'Alcaldia, de 22 de febrer de 2012, pel qual es suprimeix el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Badalona (BOP 05/03/2012).

Pagament de taxes:

Gratuït

Informació addicional: Documents acreditatius de la identitat del sol·licitant
Espanyols: DNI o passaport
Estrangers: Targeta de residència o passaport, en el cas de Nacionals de la Unió Europea, Noruega, Islàndia, Liechtenstein o  Suïssa. També serà vàlid el document d’identitat del país d’origen, acompanyat del certificat del registre central d’estrangers (NIE).
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Autorització per tramits del Padró d’Habitants (F0205)

Autorización para trámites del Padrón de habitantes (F0204)

Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a aportar.
- Sol·licitud instància genèrica (formulari F0001)
- Si és el cas, autorització per a tràmits del Padró d'habitants (F0204 – F0205)
- En cas d'autorització, DNI/NIE/Passaport de la persona que autoriza
- En cas d'autorització, original del DNI/NIE/Passaport de la persona autoritzada (només en la tramitació presencial)
Estrangers d'un país membre de la Unió Europea, d'altres estats membres de l'Espai Econòmic Europeu (Noruega, Islàndia i Liechtenstein) i de Suïssa
- Targeta de residència en vigor o passaport en vigor.
- Document d'identitat del país d'origen o passaport en vigor, acompanyat del certificat del Registre Central d'Estrangers (NIE)