Concessió de l'autorització sanitària administrativa específica i necessària per al desenvolupament de l'activitat de piscina d'ús públic segons la normativa sanitària general i sectorial vigent. El tràmit d'autorització sanitària és de caràcter obligatori i previ a l'inici de l'activitat.
Cualquier persona física o jurídica que sea titular de una instalación de piscina de uso público que esté ubicada en el municipio de Badalona.
Las personas que actúan en representación de un otra, ya sea física o jurídica, pueden acreditar su representación telemáticamente mediante el registro de apoderamientos de representación.
Acceder al registro de apoderamientos desde este enlace.
Tot l'any.
Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Departament de Salut
3 mesos
- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques- Llei 18/2009, de 22 d'octubre, de salut pública.- Decret 95/2000, de 22 de febrer, pel qual s'estableixen les normes sanitàries aplicables a les piscines d'ús públic. - Reial decret 742/2013, de 27 de setembre, pel qual s'estableixen els criteris higienicosanitaris de les piscines.
Les taxes previstes en l'ordenança fiscal corresponent.
Per rebre informació dels serveis tècnics electrònicament (protecciosalut@badalona.cat) o telefònicament a la Unitat de Protecció de la Salut (tel. 934832778).