Cessió de locals municipals a entitats
Tornar

datos de la subsección
Descripción:


Finalitat:

Sol·licitud de cessió d'ús temporal i a precari d'un local municipal, en perfectes condicions de seguretat i sanitàries segons la normativa vigent i d'acord amb les condicions.

Qui ho pot sol·licitar: Associacions veïnals inscrites al Registre Municipal d’Entitats.

Les persones que actuen en representació d’altri, ja sigui física o jurídica, poden acreditar la seva representació telemàticament mitjançant el registre d’apoderaments de representació.

Accedir al registre d’apoderaments des d’aquest enllaç.
Terminis de presentació:

Tot l'any.

Presentació:

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Participació Ciutadana

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar
- Sol·licitud (Formulari F0001)
- Certificat del secretari de l’entitat acreditant la persona que ostenta el càrrec de president de l’entitat.
- Autorització representació