Registre d'activitats i béns patrimonials
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Declaracions per incorporar en el Registre d'activitats i en el registre de béns patrimonials.

Els registres municipals d'activitats i béns patrimonials integren les preceptives declaracions sobre causes de possible incompatibilitat i activitats que proporcionin o puguin proporcionar ingressos econòmics d'activitats i les de béns i drets patrimonials dels regidors i del personal directiu local amb els formats normalitzats aprovats en sessió plenària signades electrònicament o de forma manuscrita davant el secretari de la corporació municipal i les certificacions dels registre especial d'interessos que puguin presentar-se.

Qui ho pot sol·licitar: Únicament els electes locals i el personal directiu local
Presentació:

Presencialment a la Secretaria General.

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Secretaria

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local (LRBRL).

- Reial decret legislatiu 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic dels ens locals (ROF).

- Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya (TRLMRLC).

- Reglament Orgànic Municipal (ROM).

Pagament de taxes:

Tràmit no subjecte a taxes.

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar
- Declaració d'activitats
- Declaració de béns