Aquest tràmit permet la correcció o revisió de dades comunicades per la Direcció General del Cadastre.
Tot l'any.
Presencialment:
- Oficina d'Atenció Tributària del Departament de Gestió i Control d'Ingressos de Dret Públic- Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona. C/ Mar, 2-4- Direcció General del Cadastre, Travessera de Gràcia, 58
Per a qualsevol consulta en relació amb aquest tràmit, podeu trucar als telèfons d'informació al contribuent de l'oficina d'Atenció Tributària. Telèfon: 934832813
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
- Departament de Gestió i Control d'Ingressos- Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona
- RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals (BOE 09-03-2004).- RDL 1/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei del Cadastre Immobiliari.
Gratuït