Correcció dades cadastrals
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Aquest tràmit permet la correcció o revisió de dades comunicades per la Direcció General del Cadastre.

Qui ho pot sol·licitar: Persones físiques, jurídiques i entitats, segons l'article 33 de la Llei General Tributària, propietàries d’un bé immoble de naturalesa urbana o rústica en el municipi de Badalona.

Les persones que actuen en representació d'una altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar-ne la representació telemàticament mitjançant el registre d’apoderaments de representació.

Accedir al registre d’apoderaments des d’aquest enllaç.
Terminis de presentació:

Tot l'any.

Presentació:

Presencialment:

- Oficina d'Atenció Tributària del Departament de Gestió i Control d'Ingressos de Dret Públic
- Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona. C/ Mar, 2-4
- Direcció General del Cadastre, Travessera de Gràcia, 58

Per a qualsevol consulta en relació amb aquest tràmit, podeu trucar als telèfons d'informació al contribuent de l'oficina d'Atenció Tributària. Telèfon: 934832813

 

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

- Departament de Gestió i Control d'Ingressos
- Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals (BOE 09-03-2004).
- RDL 1/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei del Cadastre Immobiliari.

Pagament de taxes:

Gratuït

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0075)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar
- Sol·licitud (Formulari F0075)
- Títol acreditatiu de la transmissió: acta del Registre de la Propietat, sentència en ferm de l'adjudicació en separacions, subhasta..
- Documentació justificativa de la correcció sol·licitada.
- Autorització representació