Reparcel·lació en la modalitat de concertació
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Tramitació del projecte de reparcel·lació d'un polígon d'actuació urbanística amb el sistema de gestió per reparcel·lació en la modalitat de concertació, on la iniciativa per desenvolupar l'àmbit és dels propietaris de finques la superfície dels quals representi més del 25% de la superfície total del polígon d'actuació urbanística.

Requisits previs
Els instruments de planejament corresponents han d'estar aprovats definitivament.
Cal aportar el plànol d'alineacions que s'haurà de sol·licitar al Departament de Plànol de la Ciutat.
El Projecte d'urbanització dels sòls destinats a vials i zones verdes s'haurà d'aprovar abans o simultàniament al projecte de reparcel·lació.

Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol persona física o jurídica.

Les persones que actuen en representació d'una altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar-ne la representació telemàticament mitjançant el registro d’apoderaments de representació.

Accedir al registre d’apoderaments des d’aquest enllaç.
Terminis de presentació:

Tot l'any.

Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Gestió Urbanística

Termini de resolució:

Pel projecte de bases: Aprovació inicial en un termini de dos mesos des de la presentació de la documentació completa.
Pel Projecte de reparcel·lació: Aprovació inicial en un termini de dos mesos des de la presentació de la documentació completa.

Silenci administratiu
Pel projecte de bases: La notificació de l'acord d'aprovació definitiva s'ha de produir en un termini de dos mesos des del finiment del termini d'informació pública. En cas contrari, s'entén que el projecte ha quedat aprovat definitivament per silenci administratiu positiu.
Pel Projecte de reparcel·lació: La notificació de l'acord d'aprovació definitiva s'ha de produir en un termini de dos mesos des del finiment del termini d'informació pública. El sentit del silenci administratiu és negatiu.

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 3/2012, de modificació del text refós de la Llei d'urbanisme, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost i Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme.

Pagament de taxes:

Sense taxes

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar
- Sol·licitud (Formulari F0001)
- Projecte de reparcel·lació (un cop aprovades les bases de concertació).
- Notes simples de domini i càrregues de les finques incloses al polígon d'actuació.
- Projecte de les bases de la concertació en format electrònic i 2 còpies en paper.
- Escriptura de poders en cas de persona jurídica.
- Autorització representació