Modificació de llicència per a l'entrada i sortida de vehicles (gual)
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Sol·licitud de canvi de nom, la modificació o baixa d'un gual i la duplicació de plaques.

Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol persona física o jurídica, pública o privada, per si mateixa o a través de representant, que sigui propietària o usufructuària d'un immoble, i que necessiti l'ús especial per fer possible l'entrada i la sortida de vehicles per la vorera.
Les persones que actuen en representació duna altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar la seva representació telemàticament mitjançant el registre dapoderaments de representació.
Accedir al registre d'apoderaments des d'aquest enllaç.
Terminis de presentació:

Durant tot l'any

Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania o a qualsevol de les Oficines de Registre.

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Llicències de la Via Pública

Termini de resolució:

Temps mitjà de resolució: 1 mes aproximadament.

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Ordenança de guals.
- Altra legislació i normativa vigent, segons l'àmbit d'aplicació.

Pagament de taxes:

- Ordenança fiscal núm.20, relativa a la taxa per entrada de vehicles i reserva d'espais.

- Ordenança fiscal núm.5, relativa a l'impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

- Ordenança fiscal núm.14, relativa a la taxa per llicències urbanístiques.

- Ordenança General Reguladora dels Preus Públics (annex).

Informació addicional: En el cas de sol·licitud de duplicat de placa, els serveis tècnics municipals contactaran amb la persona sol·licitant per recollir la placa antiga (si no hi ha denúncia per desaparició) i entregar la placa nova.

En el cas de sol·licituds de baixa de llicència de gual, una vegada acabades les obres, s’haurà de comunicar l’acabament mitjançant fotografies de l’obra realitzada. En aquest cas les obres de reposició no està subjecte a pagament de taxes ni impostos.

La sol·licitud de baixa d’un gual no serà efectiva fins a la comprovació, per part dels serveis tècnics municipals, de la correcta reposició de la vorada i vorera al seu estat original.

La resta de sol·licituds rebran la corresponent comunicació informant del resultat de la sol·licitud.
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Conformitat propietat (F0062)

Declaració responsable versió castellana

Sol·licitud (F0061)

Sol·licitud versió castellana

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
A aportar en tots els casos
- Sol·licitud (Formulari F0061)
- Autorització representació
- Declaració responsable, del propietari/a local o de la finca (Formulari F0062)
- Si és comunitat de propietaris, el CIF, per canvi de nom.
1) En el cas de sol·licitud de canvi del titular
- Fotografies de la façana amb la porta on es sol·licita el gual i on es vegi la vorada.
2) En el cas de sol·licitud de duplicació de plaques
- Denúncia policial en cas de desaparició de placa.
- Autorització representació
3) En el cas de sol·licitud de baixa de gual
- Denúncia policial en cas de desaparició de placa, per baixa.
- Fotografies de la reposició de la vorada i vorera al seu estat original.
- Certificat de dades bancàries en el cas de peticions de devolucions d'ingressos, si s'escau.