datos de la subsección
Finalitat:
|
Les activitats subvencionades han de promoure de forma directa l’escolarització de l’alumnat a segon cicle d’educació infantil i a les etapes obligatòries del sistema educatiu, mitjançant mediadors voluntaris o professionals que assegurin que determinats alumnes assisteixen a classe, acompanyant-los des de casa seva fins a l’escola, previ coneixement de les circumstàncies familiars que podrien induir a l’absentisme escolar dels menors. Aquesta activitat es coneix en l’argot educatiu com “servei despertador”, i requereix d’una actuació personalitzada amb cada família.
El projecte pot incloure activitats tals com reforç escolar o activitats de lleure educatiu, però s’exclou expressament d’aquest programa de subvencions els projectes que no disposen d’actuacions personalitzades amb les famílies, com podria ser el simple acompanyament d’infants o adolescents a qualsevol tipus d’activitat.
|
Qui ho pot sol·licitar:
|
Pueden solicitar subvención para el programa E3: Las entidades asociativas sin ánimo de lucro que realicen servicios preventivos del absentismo en uno o varios centros de primaria o de secundaria badaloneses sostenidos con fondos públicos.
|
Terminis de presentació:
|
Del 5 d'octubre al 3 de novembre de 2021, ambdós inclusius.
|
Presentació:
|
Tramitación electrónica, mediante el formulario electrónico disponible en esta misma página.
De acuerdo con la Ley 39/2015, de procedimiento administrativo común de las administraciones públicas y lo establecido en el artículo 10.3 de la Ordenanza de Administración Electrónica, las personas jurídicas están obligadas a relacionarse electrónicamente con la Administración.
|
Òrgan gestor:
|
Departament d'Educació i Escolarització
|
Termini de resolució:
|
|
Efecte del silenci administratiu:
|
Desestimatori
|
Recursos:
|
Es podrà presentar recurs de reposició en el registre general de l'Ajuntament, dins del termini d'un mes, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació
També es podrà presentar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Barcelona, dins el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació, de conformitat amb els arts. 8 i 46 de la Llei 29/1998 del 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions - Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglamen que desenvolupa la Llei 38/2003 - Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern - Llei 2/2004, de 5 de març, per la qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (TRLHL) - Bases d’execució del pressupost municipal vigent (BEP) - Bases específiques que regiran l'atorgament de subvencions per part de l'Ajuntament de Badalona per concurrència competitiva durant l'any 2021
|
Informació addicional:
|
S’entendrà com a despesa subvencionable: la contractació de serveis professionals, els honoraris professionals d’educadors/monitors/mediadors i perfils professionals similars; assegurances, transports, missatgeria, i material fungible.
|
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
|
|
Documents a presentar:
|
Documentació que cal aportar amb la sol·licitud | - Sol·licitud subvenció (formulari F0109) | - Annexe: Fitxa del projecte i pressupost (formulari F0110) | - Previsió general de les activitats a fer durant l'any de la convocatòria i pressupost | - Memòria explicativa de les activitats realitzades per l'entitat durant l'any anterior. | - Comptes aprovades globals i, si s'escau, per programes, de l'últim exercici tancat. | - Declaració compliment de les obligacions de protecció jurídica del menor (formulari F0112) | - Declaració expressa de vigència de la documentació (formulari F0113) | - Certificat de dades bancàries | - Fitxa baremació E3 (formulari F0121) |
Si es demana subvenció per primera vegada | - Acta de composició de la Junta Directiva de l’entitat |
Si ja s'han demanat anteriorment subvencions | - Certificat de la composició de la Junta i acord autoritzant la sol·licitud de subvenció (formulari F0111) |
Si la sol·licitud s'ha signat amb el sistema Vàlid | - Acta de l'autorització i poders de qui signa la subvenció per a la seva petició. |
|