Sol·licitud de subvenció en l'àmbit de Serveis Socials
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

L'objectiu d'aquesta actuació és promocionar, dinamitzar i facilitar les actuacions d'entitats de tipus social i sense ànim de lucre que potenciïn l'autonomia de les persones i l'assoliment de les seves fites vitals a partir de les oportunitats derivades del seu entorn familiar i comunitari amb el cofinançament de projectes, programes i accions de les següents línies o finalitats:

- Actuacions d’informació, orientació i assessorament a les persones amb relació als drets i els recursos socials bàsics en els nuclis familiars o convivencials en situació de risc social.

- Actuacions per a la cobertura de necessitats bàsiques dels nuclis familiars i convivèncials en situació de risc d’exclusió social.

- Actuacions d’atenció, lleure, inserció sociolaboral i promoció social a persones amb discapacitat física, psíquica, sensorial, visual, auditiva.

- Actuacions socioeducatives no residencials adreçades a infants i les seves famílies en situació de risc d’exclusió social

- Actuacions destinades a millorar les condicions de vida de determinats col·lectius que pateixen situació de marginació.

Qui ho pot sol·licitar: Entitats de títol social i sense ànim de lucre
Terminis de presentació: 31/08/2023 00:01:00 - 28/09/2023 23:59:00
Convocatòria publicada en el BOPB del 30/08/2023
20 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el diari oficial
Presentació:

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament d'Acció i Promoció Social

Termini de resolució:

 

Efecte del silenci administratiu: Desestimatori
Recursos:

Es podrà presentar recurs de reposició en el registre general de l'Ajuntament, dins del termini d'un mes, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació

També es podrà presentar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Barcelona, dins el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació, de conformitat amb els arts. 8 i 46 de la Llei 29/1998 del 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Normativa bàsica:

Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament que desenvolupa la Llei 38/2003
Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
- RDL 2/2004, de 5 de març, per la qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (TRLHL)
Bases d’execució del pressupost municipal vigent (BEP)
- Bases específiques que regiran l'atorgament de subvencions per part de l'Ajuntament de Badalona per concurrència competitiva durant l'any 2023

Informació addicional:

Es consideren despeses subvencionables les establertes en el punt 1 de l’article 25 de l’Annex IV sobre subvencions de els Bases d’Execució del Pressupost.

• Despeses de personal: sous i salaris, quota empresarial de la Seguretat Social, dietes i altres conceptes que estiguin inclosos en el rebut de la nòmina
• Material fungible d’oficina necessari per al desenvolupament de l’activitat: paper, impresos, fotocòpies, tinta per a fotocòpies i altres materials d’oficina.
• Les despeses d’assessoria jurídica o financeres, les notarials i les de gestoria administrativa per a la realització del projecte subvencionat
• Difusió i publicitat: impremta, manteniment de les pàgina web, mitjans de comunicació
• Contractació de serveis externs necessaris pel funcionament del projecte/actuació
• Lloguers: arrendaments de béns immobles i béns mobles
• Subministraments: aigua, electricitat, gas i combustibles
• Comunicacions: telèfon, correu, missatgeria
• Manteniment: neteja i seguretat
• Queviures
• Transport

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Annex: Fitxa Programa / pressupost (F0110)

Certificat Junta i acord autorització sol·licitud (F0111)

Declaracio Llei Protecció del Menor (F0112)

Declaració vigència documentació (F0113)

Sol·licitud de subvenció (F0109)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar amb la sol·licitud
- Sol·licitud de subvenció (Formulari F0109)
- Annexe: Fitxa de programa i pressupost (Formulari F0110)
- Previsió general de les activitats a fer durant l'any de la convocatòri i pressupost
- Memòria explicativa de les activitats realitzades per l'entitat durant l'any anterior.
- Comptes aprovades globals i, si s'escau, per programes, de l'últim exercici tancat.
- Declaració expressa de vigència de la documentació aportada a l'Ajuntament (Formulari F0113)
- Declaració responsable de compliment de les obligacions de protecció jurídica de el menor.(Formulari F0112)
- Certificat de dades bancàries
Si es demana subvenció per primera vegada
- Acta de composición de la Junta Directiva de la entidad
Si ja s'han demanat anteriorment subvencions
- Certificat de la composició de la Junta i acord autoritzant la sol·licitud de subvenció (Formulari F0111)
Si la sol·licitud es signa amb el sistema Valid
- Acta de l'autorització i poders de qui signa la subvenció per a la seva petició.
La solicitud esta fuera de plazo