Transmissió d'una parada als encants
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Sol·licitud de la transmissió de l'autorització d'ocupació d'un lloc de venda als encants.
La transmissió de l'autorització d'una parada als encants es podrà demanar en els següents casos:

- Per cessament voluntari de l'activitat professional de venda, inclosa la jubilació.

- Per cessió a favor d'un familiar de fins segon grau.

- Per la mort del titular.

Aquesta transmissió tindrà efecte únicament pel temps restant de l'autorització atorgada al concessionari inicial i legalment establert.
El transmitent haurà d'estar lliure de càrregues amb l'Ajuntament.

Qui ho pot sol·licitar: La persona titular de l’autorització per a la venda en una parada dels encants municipals o els seus hereus legítims.

Les persones que actuen en representació d’una altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar-ne la representació telemàticament mitjançant el registre d’apoderaments de representació.

Accedir al registre d’apoderaments des d’aquest enllaç.
Terminis de presentació:

Quan la transmissió sigui motivada per la defunció del titular de l'autorització, el successor legal disposarà del termini d'un més per demanar la transmissió, a comptar des del moment en què pugui acreditar la condició d'hereu, en la resta de supòsits es podrà sol·licitar durant tot l'any.

Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Comerç

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ordenança reguladora de la venda no sedentària en mercats de marxants.

Pagament de taxes:

- Ordenança Fiscal núm.13 -Taxa per l'expedició de documents administratius

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
a) En tots els supòsits
Sol·licitud (Formulari F0001)
Declaració responsable conforme el cedent està al corrent de pagament dels tributs municipals.
Autorització representació
c) Per actes de transmissió "mortis causa"
Document que acrediti qui és el successor legal.
Declaració responsable conforme el cessionari es compromet a donar-se d'alta: al règim de la Seguretat Social que li correspongui; a l'epígraf o epígrafs corresponents de l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE).
Declaració responsable conforme el cessionari es compromet a donar-se d'alta: al règim de la Seguretat Social que li correspongui; a l'epígraf o epígrafs corresponents de l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE). Posteriorment, en un termini de 30 dies a comptar des de la data de l'autorització de la transmissió el cessionari haurà d'acreditar-ho documentalment.
b) Per cessió en favor d'un familiar de fins segon grau
Document que acrediti el grau de parentiu familiar.