Proposta informe disponibilitat i adequació habitatge renovació autorització residència reagrupament
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Aquesta instància  permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.

Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol persona legitimada en funció de l’objecte de la sol·licitud i que posseeixi certificat electrònic reconegut.
Terminis de presentació:

Amb caràcter general la sol·licitud pot presentar-se en qualsevol moment per mitjans electrònics o presencialment. En el cas de procediments administratius específics el termini el determinarà la normativa sectorial que ho reguli.

Presentació:

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administratció.

Òrgan gestor:

El que correspongui en funció de la matèria objecte de la sol·licitud

Termini de resolució:

El que correspongui en funció de la normativa vigent aplicable al procediment administratiu objecte de la sol·licitud

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Recursos:

Els procedents en funció de la matèria objecte de la sol·licitud

Normativa bàsica: Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Llei 11/2007, del 22 de juny, d’accés electrotònic dels ciutadans als serveis públics.
Ordenança Municipal d’Administració Electrònica, aprovada pel Ple de l’Ajuntament.
Aquella aplicable en funció del procediment objecte de la sol·licitud
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar
Sol·licitud, model normalitzat
Original del NIE de la persona reagrupant
Original del passaport de la persona reagrupant (només dels fulls on surten les dades personals, la fotografia i la vigència del document)
Respecte a l'habitatge, si és propietari
Original de l'escriptura de l'habitatge
Original de l'últim rebut d'un subministrament
Respecte a l'habitatge, si és llogater
Contracte de lloguer enregistrat i amb dipòsit de la fiança a l'Institut Català del Sòl (INCASÒL). Vigència del contracte superior a 12 mesos
Original de l'últim rebut del lloguer pagat
Original de l'últim rebut d'un subministrament
Altra document que fonamenti el dret d'ús de l'habitatge
Volant de convivència
Cèdula d'habitabilitat vigent de l'habitatge
NIE i passaport de cada persona que es vol renovar (només els fulls on surten les dades personals, la fotografia i la vigència del document)
Pagament de la taxa municipal i de la taxa de la Generalitat (es facilitaran en el moment de venir a fer el tràmit)