Cancel·lació inscripció en el Registre Municipal d'Unions Civils
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Cancel·lar la inscripció en el Registre Municipal d'Unions Civils.
El Registre d'Unions Civils ha quedat suprimit pel Decret d'Alcaldia, de 22 de febrer de 2012 (BOP 05/03/2012). 

Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol membre de la parella inscrita en el Registre Municipal d’Unions Civils.
Excepcionalment la cancel·lació podrà sol·licitar-se mitjançant representant amb poder notarial específic per aquest tràmit.

Quan el tràmit es telemàtic requereix en qualsevol cas presentar Sol·licitud genèrica signada per la persona interessada.
Quan el tràmit és presencial únicament requereix presentació de Sol·licitud genèrica signada per la persona interessada, en cas de representació.
Terminis de presentació:

Tot l'any.

Presentació: Presencialment: Departament d'Estadística i Població
Tramitació electrònica: mitjançant la instància genèrica en aquest tràmit
Òrgan gestor: Departament d’Estadística i Població
Termini de resolució: Tràmit presencial: Immediat
Tràmit electrònic: De 15 a 20 dies hàbils
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Decret d'Alcaldia, de 18 d'abril de 1994, pel qual es crea el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Badalona.
- Decret d'Alcaldia, d'1 d'agost de 2011, pel qual es modifica l'apartat PRIMER de l'anterior Decret d'Alcaldia.
- Decret d'Alcaldia, de 22 de febrer de 2012, pel qual es suprimeix el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Badalona (BOP 05/03/2012).

Pagament de taxes:

Gratuït

Informació addicional: Documents a presentar tràmit realitzat per la persona interessada
• Formulari Sol·licitud genèrica signada per la persona interessada (per tràmit telemàtic)
• Espanyols: DNI o passaport (vigor)
• Estrangers: Targeta de residència o passaport, en el cas de Nacionals de la Unió Europea, Noruega, Islàndia,
Liechtenstein o Suïssa. També serà vàlid el document d’identitat del país d’origen, acompanyat del certificat del
registre central d’estrangers (NIE) (vigor)
Documents a presentar tràmit realitzat amb representació
• Formulari Sol·licitud genèrica signada per la persona interessada
• Poder notarial de representació per aquest tràmit específic
• Document d’identitat (DNI/NIE/PASSAPORT) de la persona autoritzada (vigor)
• Fotocòpia del document d’identitat de la persona que autoritza (vigor)
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud instancia genèrica(F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a presentar tràmit realitzat per la persona interessada
Solicitud instancia genérica signada per la persona interessada (per tràmit telemàtic)
DNI o passaport (vigor)
Estrangers d'un país membre de la Unió Europea, d'altres estats membres de l'Espai Econòmic Europeu (Noruega, Islàndia i Liechtenstein) i de Suïssa
Targeta de residència o passaport en vigor.
Document d'identitat del país d'origen o passaport en vigor, acompanyat del certificat del Registre Central d'Estrangers (NIE)
Documents a presentar tràmit realitzat amb representació
Sol·licitud instancia genèrica signada per la persona interessada
Poder notarial de representació per aquest tràmit específic
Document d'identitat (DNI/NIE/PASSAPORT) de la persona autoritzada (vigor)
Fotocòpia del document d'identitat de la persona que autoritza (vigor)