Sol·licitud de plantes ornamentals en préstec per a actes púbics.El servei no inclou el transport de les plantes. La recollida i retorn d'aquestes haurà de fer-se al viver municipal (av. Cerdanya, s/n)
Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Departament de Medi Natural
Temps mitjà: 15 dies.
Aprovada la sol·licitud de préstec de les plantes, s'haurà de constituir una fiança o garantia l'import de la qual dependrà del nombre i del tipus de plantes. Després de constituir la fiança les plantes es podran recollir en el viver municipal ubicat a l'Av. Cerdenya, s/núm.
Gratuït. Això no obstant, requereix la constitució d'una fiança.