Presentar una queixa per la percepció de deficiències en l'aigua de l'aixeta del consumidor (aigua tèrbola, de color marró/groguenc, blanca, etc.).Aquesta queixa s'ha de presentar per escrit mitjançant una instància. La persona que presenti aquesta instància ha de fer constar les seves dades correctament (nom i cognoms, DNI, adreça, telèfon i correu electrònic si en disposa) i el motiu de la queixa. Aquesta s'haurà de presentar en un Registre Municipal (en el Registre General de l'Ajuntament de Badalona o en una de les Oficines Municipals de Districte). La instància pot ser presentada personalment o en representació de tercers.
Tot l'any.
Presencialment, al Servei d'Atenció a la Ciutadania.Electrònicament, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
- Llei 18/2009, de 22 d'octubre, de salut pública.- Reial decret 140/2003, de 7 de febrer, pel qual s'estableixen els criteris sanitaris de qualitat de l'aigua de consum humà.- Reial Decret 902/2018, de 20 de juliol, que modifica el Reial Decret 140/2003, de 7 de febrer, pel qual s'estableixen els criteris sanitaris de qualitat de l'aigua de consum humà, i les especificacions dels mètodes d'anàlisi del Reial Decret 1798/2010, de 30 de desembre, que regula l'explotació i comercialització d'aigues minerals naturals i aigües envasades per al consum humà, i el Reial Decret 1799/2010, de 30 de desembre, que regula el procés d'elaboració i comercialització d'aigues preparades envasades per al consum humà.
Gratuït
Per rebre informació dels serveis tècnics electrònicament (protecciósalut@badalona.cat) o telefónicament a la Unitat de Protecció de la Salut (tel. 934832778)