datos de la subsección
Finalitat:
|
Aquesta instància permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.
Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
|
Qui ho pot sol·licitar:
|
Qualsevol persona legitimada en funció de l’objecte de la sol·licitud i que posseeixi certificat electrònic reconegut.
|
Terminis de presentació:
|
Amb caràcter general la sol·licitud pot presentar-se en qualsevol moment per mitjans electrònics o presencialment. En el cas de procediments administratius específics el termini el determinarà la normativa sectorial que ho reguli.
|
Presentació:
|
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administratció.
|
Òrgan gestor:
|
El que correspongui en funció de la matèria objecte de la sol·licitud
|
Termini de resolució:
|
El que correspongui en funció de la normativa vigent aplicable al procediment administratiu objecte de la sol·licitud
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Recursos:
|
Els procedents en funció de la matèria objecte de la sol·licitud
|
Normativa bàsica:
|
Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Llei 11/2007, del 22 de juny, d’accés electrotònic dels ciutadans als serveis públics. Ordenança Municipal d’Administració Electrònica, aprovada pel Ple de l’Ajuntament. Aquella aplicable en funció del procediment objecte de la sol·licitud
|
Documents a presentar:
|
- Documentació que cal aportar
- Solicitud
- Hoja con los datos bancarios de la cuenta donde se quiere domiciliar el pago de la deuda.
- Hoja con los datos bancarios de la cuenta donde se quiere domiciliar el pago de la deuda fraccionada / aplazado (Fotocopia del núm. De cuenta de la libreta de ahorros o acreditación de la entidad financiera, sellada, los titulares de la cuenta con el sello de la entidad bancaria).
- Aval o cualquier otra garantía prevista en el art. 82 de la Ley General Tributaria.
- Documentación acreditativa del motivo de la dispensa de garantías, si se solicita.
|