datos de la subsección
Finalitat:
|
Es sol·licita una informació urbanística a contrastar de caràcter general. Aquest tràmit no inclou les consultes o queixes sobre el planejament urbanístic vigent.
|
Qui ho pot sol·licitar:
|
Qualsevol persona física o jurídica. Les persones que actuïn en representació d'un altra, ja sigui física o jurídica, pot acreditar la seva reprentació telemàticament mitjançant el registre d'apoderaments de representació. Accedir al registre d'apoderaments des d'aquest enllaç.
|
Presentació:
|
Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Òrgan gestor:
|
Departament de Plànol de la Ciutat
|
Termini de resolució:
|
Temps de resolució un màxim de 2 mesos.
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Pagament de taxes:
|
Sense taxes
|
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
|
|
Documents a presentar:
|
- Documentació que cal aportar
- Sol·licitud (Formulari F0001)
- Documentació explicativa (fotografíes, emplaçament, etc.)
- Autorització representació
|