Consulta o queixa urbanística i informes
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Es sol·licita una informació urbanística a contrastar de caràcter general. Aquest tràmit no inclou les consultes o queixes sobre el planejament urbanístic vigent.

Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol persona física o jurídica.
Les persones que actuïn en representació d'un altra, ja sigui física o jurídica, pot acreditar la seva reprentació telemàticament mitjançant el registre d'apoderaments de representació.
Accedir al registre d'apoderaments des d'aquest enllaç.
Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor: Departament de Plànol de la Ciutat
Termini de resolució:

Temps de resolució un màxim de 2 mesos.

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Pagament de taxes:

Sense taxes

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0001)

Documents a presentar:
Documentació que cal aportar
Sol·licitud (Formulari F0001)
Documentació explicativa (fotografíes, emplaçament, etc.)
Autorització representació