datos de la subsección
Finalitat:
|
Sol·licitud de llicència per a filmacions i sessions fotogràfiques a l'espai públic
|
Qui ho pot sol·licitar:
|
Qualsevol persona física o jurídica.
Les persones que actuen en representació d'una altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar-ne la representació telemàticament mitjançant el registre d’apoderaments de representació.
Accedir al registre d'apoderaments des d'aquest enllaç
|
Terminis de presentació:
|
La sol·licitud s’haurà de presentar amb un termini mínim de 30 dies d’antelació a la data prevista per a l’ocupació.
|
Presentació:
|
Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania o en qualsevol de les Oficines de Registre.
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Òrgan gestor:
|
Departament de Llicències de la Via Pública
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. - Decret 336/1988, de 17 d'octubre, Reglament de patrimoni dels ens locals. - DL 2/2003, de 28 d'abril, Text Refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya. - Ordenança d'Ocupació d'Espais d'Ús Públic.
|
Pagament de taxes:
|
Ordenança fiscal núm.23 relativa a la Taxa per Activitats en el Domini Públic
Com a garantia dels possibles danys que es puguin produir a l’espai públic (danys al sòl, mobiliari urbà i neteja de la superfície ocupada) a conseqüència de l’exercici de l’activitat, es podrà exigir el dipòsit d’una fiança. En qualsevol cas, les despeses originades pels danys provocats amb motiu de l’ús comú especial i l’ús privatiu de la via pública seran a càrrec del titular de la llicència o de qui els hagi produït si l’activitat es desenvolupa sense llicència.
|
Informació addicional:
|
Presentada i registrada la sol·licitud els Serveis Tècnics de l’Ajuntament contactaran amb la persona interessada per: - Donar les instruccions i/o indicacions oportunes. - Facilitar la carta de pagament, que caldrà recollir a la Unitat d’Informació del Territori amb l’import de les taxes d’ocupació de l’espai d’ús públic. - Al mateix temps que realitzeu les gestions indicades en el paràgraf anterior, haureu de recollir al Departament de Tresoreria (C/ Mar, 2-4), si escau, el document per abonar la fiança corresponent, seguint les instruccions que us facilitaran. (Abonament que justificareu entregant la còpia segellada pel banc o caixa al taulell de la Unitat d’Informació del Territori). - A partir d’aquest lliurament (justificant de pagament i abonament de la fiança) el sol·licitant estarà autoritzat per instal·lar en el lloc acordat, dins del període sol·licitat. - Les persones interessades rebran la corresponent resolució
|
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
- Documentació que cal aportar
- Sol·licitud (Formulari F0059)
- Autorització representació
- Plànol d'emplaçament de la finca dins de l'illa de cases amb els noms dels carrers, els números de la finca, a escala 1:500, amb indicació del lloc a ocupar.
- Pòlissa d'assegurances que cobreixi el risc de la responsabilitat civil.
- En cas d'ocupar el domini públic marítimoterrestre, autorització de departament competent de la Generalitat
- Documentació a lliurar posteriorment, abans de l'atorgament de la llicència
- Justificant del dipòsit de la fiança.
- Justificant de pagament de la carta de pagament.
|