Inici
Mapa Web
Portal Web
Castellano
Consultes o queixes sobre el planejament vigent
Tornar
datos de la subsección
Finalitat:
Consulta o queixa sobre el planejament urbanístic vigent
Qui ho pot sol·licitar:
Qualsevol persona física o jurídica, o el seu representant legal.
Les persones que actuen en representació d’una altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar la seva representació telemàticament mitjançant el registre d’apoderaments de representació.
Accedir al registre d'apoderaments des d'aquest
enllaç
.
Terminis de presentació:
Tot l'any
Presentació:
Presencialment,
al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica
, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica,
les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Òrgan gestor:
Departament de Planejament Urbanístic
Termini de resolució:
2 mesos
Efecte del silenci administratiu:
No procedeix
Normativa bàsica:
Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Documentació relacionada
(Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.)
:
Sol·licitud (F0001)
Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a aportar
Sol·licitud
Autorització representació
Documentació explicativa (plànol d'emplaçament o altres)
Tramitació Registre Electrònic
Seleccioni com desitja identificar-se:
Amb autofirma
Accés mitjançant VALID
Tramitació presencial