Sol·licitud de subvenció en l'àmbit de Serveis Socials
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

L’objectiu d’aquesta actuació és promocionar, dinamitzar i facilitar les actuacions d’entitats de tipus social i sense ànim de lucre que potenciïn l’autonomia de les persones i l’assoliment de les seves fites vitals a partir de les oportunitats derivades del seu entorn familiar i comunitari amb el cofinançament de projectes, programes i accions de les següents línies o finalitats:

L1 Actuacions d’assessorament, de lleure, d’inserció sociolaboral i de promoció social a persones amb diversitat funcional i a les seves famílies.
L2 Actuacions d’oci adreçades a infants i a les seves famílies en situació de risc d’exclusió social.
L3 Actuacions destinades a millorar les condicions de vida dels col·lectius en risc d’exclusió social que pateixen situació de marginació. Han d’estar orientades a donar resposta a necessitats ciutadanes, complementant la competència municipal en l’àrea dels serveis socials.

Les entitats només podran presentar un únic projecte i ho faran en una de les tres línies que més s'adeqüi a la finalitat de la línia de subvenció.

Qui ho pot sol·licitar: Entitats de títol social i sense ànim de lucre
Terminis de presentació: 29/08/2024 00:01:00 - 26/09/2024 23:59:00
Presentació:

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament d'Acció i Promoció Social

Termini de resolució:

 

Efecte del silenci administratiu: Desestimatori
Recursos:

Es podrà presentar recurs de reposició en el registre general de l'Ajuntament, dins del termini d'un mes, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació

També es podrà presentar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Barcelona, dins el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació, de conformitat amb els arts. 8 i 46 de la Llei 29/1998 del 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Normativa bàsica:

Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament que desenvolupa la Llei 38/2003
Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
- RDL 2/2004, de 5 de març, per la qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (TRLHL)
Bases d’execució del pressupost municipal vigent (BEP)
- Bases específiques que regiran l'atorgament de subvencions per part de l'Ajuntament de Badalona per concurrència competitiva durant l'any 2025

Informació addicional:

Es consideren despeses subvencionables les establertes en el punt 1 de l’article 25 de l’Annex IV sobre subvencions de els Bases d’Execució del Pressupost.

• Despeses de personal: sous i salaris, quota empresarial de la Seguretat Social, dietes i altres conceptes que estiguin inclosos en el rebut de la nòmina
• Material fungible d’oficina necessari per al desenvolupament de l’activitat: paper, impresos, fotocòpies, tinta per a fotocòpies i altres materials d’oficina.
• Les despeses d’assessoria jurídica o financeres, les notarials, les de gestoria administrativa i les assegurances per a la realització del projecte subvencionat.
• Difusió i publicitat: impremta, manteniment de les pàgina web, mitjans de comunicació
• Contractació de serveis externs necessaris pel funcionament del projecte/actuació
• Lloguers: arrendaments de béns immobles i béns mobles
• Subministraments: aigua, electricitat, gas i combustibles
• Comunicacions: telèfon, correu, missatgeria, mitjans telemàtics
• Manteniment: neteja i seguretat
• Queviures
• Transport

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Annex: Fitxa Programa / pressupost (F0110)

Certificat Junta i acord autorització sol·licitud (F0111)

Declaració Llei Protecció del Menor (F0112)

Declaració vigència documentació (F0113)

Sol·licitud de subvenció (F0109)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar amb la sol·licitud
Sol·licitud de subvenció (Formulari F0109)
Pressupost previst per al projecte pel que es demana subvenció (Formulari F0110)
Projecte de l’activitat o programa a subvencionar amb descripció detallada que permeti comprendre l’abast, la intenció i la importància de la proposta (Formulari F0110)
Memòria explicativa de les activitats realitzades per l'entitat durant l'any anterior.
Comptes aprovades globals i, si s'escau, per programes, de l'últim exercici tancat.
Declaració expressa de vigència de la documentació aportada a l'Ajuntament (Formulari F0113)
Declaració responsable de compliment de les obligacions de protecció jurídica de el menor.(Formulari F0112)
Certificat de dades bancàries
Si es demana subvenció per primera vegada
Acta de composición de la Junta Directiva de la entidad
Si ja s'han demanat anteriorment subvencions
Certificat de la composició de la Junta i acord autoritzant la sol·licitud de subvenció (Formulari F0111)
Si la sol·licitud es signa amb el sistema Valid
Acta de l'autorització i poders de qui signa la subvenció per a la seva petició.
La solicitud esta fuera de plazo