datos de la subsección
Finalitat:
|
El Registre electrònic és l'accés per mitjans electrònics al registre general de documents. Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud al registre general de l'Institut Municipal de Serveis Personals (IMSP)
|
Terminis de presentació:
|
Excepte tràmits específics la normativa dels quals reguli el termini o període per presentar la sol·licitud o efectuar el tràmit, tots els dies de l’any, durant les 24 hores.
A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considera efectuada el primer dia hàbil següent. La data i l’hora per la qual es regeix el registre és l’establerta per la seu electrònica de l’Ajuntament.
|
Presentació:
|
Presencialment, al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Termini de resolució:
|
El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general.
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix Segons el contingut de la petició expressada a la instància.
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya - Llei 39/2015, 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
|
|
Documents a presentar:
|
- Documentació a aportar
- Sol·licitud
- Documentació que acredita que s'actua en representació d'una altra persona.
- Documentació que acredita que s'actua en representació d'un altra persona.
- Altra documentació específica en funció de la sol·licitud
|