El Registre electrònic és l'accés per mitjans electrònics al registre general de documents. Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud al registre general de l'Institut Municipal de Serveis Personals (IMSP)
Excepte tràmits específics la normativa dels quals reguli el termini o període per presentar la sol·licitud o efectuar el tràmit, tots els dies de l’any, durant les 24 hores.
A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considera efectuada el primer dia hàbil següent. La data i l’hora per la qual es regeix el registre és l’establerta per la seu electrònica de l’Ajuntament.
Presencialment, al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Segons el contingut de la petició expressada a la instància.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya- Llei 39/2015, 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.