datos de la subsección
Descripció:
|
Presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions dirigits a l'Ajuntament
|
Finalitat:
|
Aquesta instància us permet presentar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.
Només es podrà utilitzar quan no es disposi d'un tràmit electrònic específic. En cap cas s'admetran per aquesta via sol·licituds d'autoritzacions o de llicències de qualsevol tipus.
|
Qui ho pot sol·licitar:
|
Qualsevol persona física o jurídica.
Les persones que actuen en representació d'una altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar-ne la representació telemàticament mitjançant el registre d’apoderaments de representació.
Accedir al registre d’apoderaments des d’aquest enllaç.
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
|
Informació addicional:
|
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
Documentación requerida | - Sol·licitud | - Documentació complementària depenent de l'objecte de la sol·licitud |
|