És un servei de transport adaptat esporàdic i individual per a persones amb mobilitat reduïda, que es duu a terme en taxi. Aquest servei és complementari al transport públic regular no adaptat.
Es pot demanar un màxim de 8 viatges al més per persona usuària, sempre i quan hi hagi disponibilitat del servei.
Si ho necessita, la persona pot portar un acompanyant.
Horari del servei- De 7 h a 24 h, de dilluns a dijous feiners, diumenges i festius.- De 7 h a 2 h, divendres, dissabtes i vigílies de festa.
Orígens i destinacionsDins dels termes municipals de Barcelona, Badalona, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs i l'Hospitalet de Llobregat.Excepcionalment, s'inclou l'hospital de Sant Joan de Déu a Esplugues de Llobregat.
Las personas empadronadas en Badalona con certificado de discapacidad y baremo de movilidad reducida.
Las personas que actúan en representación de un otra, ya sea física o jurídica, pueden acreditar su representación telemáticamente mediante el registro de apoderamientos de representación.
Acceder al registro de apoderamientos desde este enlace.
Durant tot l'any.
Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Servei de Direcció Estratègica de Serveis Socials - Unitat de Suport a la Gestió de Serveis