datos de la subsección
Finalidad:
|
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.
Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
|
Quien lo puede solicitar:
|
Cualquier persona legitimada en función del objeto de la solicitud y que posea certificado electrónico reconocido.
|
Plazos de presentación:
|
Amb caràcter general la sol·licitud pot presentar-se en qualsevol moment per mitjans electrònics o presencialment. En el cas de procediments administratius específics el termini el determinarà la normativa sectorial que ho reguli.
|
Presentación:
|
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administratció.
|
Órgano gestor:
|
El que corresongui en funció de la matèria objecte de la sol·licitud
|
Plazo de resolución:
|
El que corresongui en funció de la normativa vigent aplicable al procediment administratiu objecte de la sol·licitud
|
Efecto del silencio administrativo:
|
No procede
|
Recursos:
|
Los que correspondan en funciión de la matèria objecto de la sol·licitud
|
Normativa básica:
|
Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común. Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos. Ordenanza Municipal de Administración Electrónica, aprobada por el Ayuntamiento Pleno Aquella aplicable en función del procedimiento objeto de la solicitud.
|
Documentos a presentar:
|
Documentació que cal aportar | - Queja o sugerencia (Formulario F0101) | - La documentación que se considere conveniente | - Autorización representación |
|