Transmissió d'una parada als encants
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Sol·licitud de la transmissió de l'autorització d'ocupació d'un lloc de venda als encants.
La transmissió de l'autorització d'una parada als encants es podrà demanar en els següents casos:

- Per cessament voluntari de l'activitat professional de venda, inclosa la jubilació.

- Per cessió a favor d'un familiar de fins segon grau.

- Per la mort del titular.

Aquesta transmissió tindrà efecte únicament pel temps restant de l'autorització atorgada al concessionari inicial i legalment establert.
El transmitent haurà d'estar lliure de càrregues amb l'Ajuntament.

Qui ho pot sol·licitar:

La persona titular de la autorización para la venta en una parada de encantes municipales o sus el herederos legítimo.

Las personas que actúan en representación de un otra, ya sea física o jurídica, pueden acreditar su representación telemáticamente mediante el registro de apoderamientos de representación.

Acceder al registro de apoderamientos desde este enlace. 

Terminis de presentació:

Quan la transmissió sigui motivada per la defunció del titular de l'autorització, el successor legal disposarà del termini d'un més per demanar la transmissió, a comptar des del moment en què pugui acreditar la condició d'hereu, en la resta de supòsits es podrà sol·licitar durant tot l'any.

Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Comerç

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Ordenança reguladora de la venda no sedentària en mercats de marxants.

Pagament de taxes:

- Ordenança Fiscal núm.13 -Taxa per l'expedició de documents administratius

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
a) En tots els supòsits
- Sol·licitud (Formulari F0001)
- Declaració responsable conforme el cedent està al corrent de pagament dels tributs municipals.
- Autorització representació
c) Per actes de transmissió "mortis causa"
- Document que acrediti qui és el successor legal.
- Declaració responsable conforme el cessionari es compromet a donar-se d'alta: al règim de la Seguretat Social que li correspongui; a l'epígraf o epígrafs corresponents de l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE). Posteriorment, en un termini de 30 dies a comptar des de la data de l'autorització de la transmissió el cessionari haurà d'acreditar-ho documentalment.
b) Per cessió en favor d'un familiar de fins segon grau
- Document que acrediti el grau de parentiu familiar.