Autorització a precari de parada de venda al mercat municipal
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Sol·licitud d'una autorització a precari d'una parada de venda al mercat municipal.
Aquestes autoritzacions s'atorgaran sobre les vacants que hagin quedat desertes després de la resolució del corresponent procés per concurrència pública. La durada de l'autorització a precari serà de dos anys.

Qui ho pot sol·licitar:

Cualquier personal física o jurídica.

Las personas que actúan en representación de un otra, ya sea física o jurídica, pueden acreditar su representación telemáticamente mediante el registro de apoderamientos de representación.

Acceder al registro de apoderamientos desde este enlace

Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Comerç

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Ordenança de Mercats Municipals de Badalona o disposició legal vigent que la substitueixi.

Pagament de taxes:

Ordenança Fiscal Municipal núm.22 Taxa per mercats municipals i encants

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a aportar
- Sol·licitud (Formulari F0001)
- Altra documentació que es consideri convenient
- Autorització representació