Alta subscripció guia jove 'Connecta!'

datos de la subsección
Finalidad:

Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.

Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Quien lo puede solicitar:

Qualsevol persona facultada per fer-ho

Plazos de presentación:

Amb caràcter general la sol·licitud pot presentar-se en qualsevol moment per mitjans electrònics o presencialment. En el cas de procediments administratius específics el termini el determinarà la normativa sectorial que ho reguli.

Presentación:

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administratció.

Órgano gestor:

El que corresongui en funció de la matèria objecte de la sol·licitud

Plazo de resolución:

El que corresongui en funció de la normativa vigent aplicable al procediment administratiu objecte de la sol·licitud

Efecto del silencio administrativo: No procede
Recursos:

Los que correspondan en funciión de la matèria objecto de la sol·licitud

Normativa básica:

Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.
Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos.
Ordenanza Municipal de Administración Electrónica, aprobada por el Ayuntamiento Pleno
Aquella aplicable en función del procedimiento objeto de la solicitud.

Nivel de identificación del solicitante:
Alto: Certificado digital reconocido y firma electrónica