datos de la subsección
Finalitat:
|
Sol·licitud d'autorització per realitzar activitats a la platja.
|
Qui ho pot sol·licitar:
|
Cualquier persona física o jurídica.
Las personas que actúan en representación de un otra, ya sea física o jurídica, pueden acreditar su representación telemáticamente mediante el registro de apoderamientos de representación.
Acceder al registro de apoderamientos desde este enlace.
|
Terminis de presentació:
|
Tot l'any.
|
Presentació:
|
Presencialment al punt d’informació del Departament de Territori i Sostenibilitat
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Òrgan gestor:
|
- Direcció General de Polítiques de Muntanya i del Litoral de la Generalitat de Catalunya - Departament de Medi Natural
|
Termini de resolució:
|
Aproximadament 1 mes.
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Normativa bàsica:
|
- Llei de Costes, de 28 de juliol de 1.988. - Reial Decret 876/2014, de 10 d'octubre, on s'aprova el Reglament General de Costes - Ordenança Municipal de Platja, de 28 d'abril de 2.009. - Pla anual d'usos de la platja (consultable a l'àrea de Medi Ambient i Mobilitat).
|
Pagament de taxes:
|
- Ordenança Fiscal núm.23. Taxa per Activitats en el Domini Públic.
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
|
Documents a presentar:
|
Documentació que cal aportar | - Sol·licitud | - Plànol amb l'emplaçament concret de l'espai on es vol fer l'activitat |
|