Concessió de l'autorització sanitària administrativa específica i necessària per al desenvolupament de l'activitat de piscina d'ús públic segons la normativa sanitària general i sectorial vigent.El tràmit d'autorització sanitària és de caràcter obligatori i previ a l'inici de l'activitat.
Tot l'any.
Presencialment, al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Departament de Salut
3 mesos
- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques- Llei 18/2009, de 22 d'octubre, de salut pública.- Decret 95/2000, de 22 de febrer, pel qual s'estableixen les normes sanitàries aplicables a les piscines d'ús públic.- Reial decret 742/2013, de 27 de setembre, pel qual s'estableixen els criteris higienicosanitaris de les piscines.
Les taxes previstes en l'ordenança fiscal corresponent.
Per rebre informació dels serveis tècnics electrònicament (protecciosalut@badalona.cat) o telefònicament a la Unitat de Protecció de la Salut (tel. 934832778).