datos de la subsección
Finalitat:
|
Concessió de l'autorització sanitària administrativa específica i necessària per al desenvolupament de l'activitat de tatuatge, micropigmentació i pírcing d'acord amb la legislació sanitària general i sectorial vigent. El tràmit d'autorització sanitària és de caràcter obligatori i previ a l'inici de l'activitat.
|
Qui ho pot sol·licitar:
|
Qualsevol persona física o jurídica que sigui titular d’un establiment on es realitzin pràctiques de tatuatge, micropigmentació i/o pírcing.
Les persones que actuen en representació d'una altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar-ne la representació telemàticament mitjançant el registre d’apoderaments de representació.
Accedir al registre d’apoderaments des d’aquest enllaç.
|
Terminis de presentació:
|
Tot l'any.
|
Presentació:
|
Presencialment, al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Òrgan gestor:
|
Departament de Salut
|
Efecte del silenci administratiu:
|
No procedeix
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques - Llei 18/2009, de 22 d'octubre, de salut pública. - Decret 90/2008, de 22 d'abril, pel qual es regulen les pràctiques de tatuatge, micropigmentació i pírcing, així com els requisits higienicosanitaris que han de complir els establiments on es realitzen aquestes pràctiques.
|
Pagament de taxes:
|
Les taxes previstes en l'ordenança fiscal corresponent.
|
Informació addicional:
|
Per rebre informació dels serveis tècnics electrònicament (protecciosalut@badalona.cat) o telefònicament a la Unitat de Protecció de la Salut (tel. 934832778).
|
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Alt:
- Certificat digital reconegut i signatura electrònica
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
Documentació que cal aportar | - Sol·licitud (Formulari F0006) | - Memòria descriptiva de l’activitat, les instal·lacions, l’equipament, el material i l’instrumental destinat a les operacions d’esterilització i desinfecció. Ha d’incloure, com a mínim, les dades del model de memòria (F0008) | - Plànol de l'establiment, a escala i acotat | - Contracte amb l'empresa de gestió de residus i full d'alta com a generador de residus. | - Models de consentiment informat amb la informació sobre la pràctica per lliurar a l’usuari, document acreditatiu dels serveis realitzats, i full on es registra el control de l’activitat, el producte i el lot utilitzat per a cada usuari | - Documentació acreditativa de la formació i de la vacunació de l'hepatitis B i del tètanus del personal aplicador. | - Procediments de neteja i desinfecció de les instal·lacions. | - Document que reculli els procediments de neteja, desinfecció i esterilització del material. | - Document que reculli el tipus d'autoclau, la descripció de les tècniques de validació dels sistemes d'esterilització, així com la freqüència amb què es fa cada tipus de control . | - Document que reculli el registre dels controls que es faran del procés d'esterilització. | - Document que reculli el registre de les operacions de manteniment dels aparells d’esterilització que portarà a terme un servei tècnic competent amb la periodicitat recomanada pel fabricant | - Document que reculli el procediment sobre la realització de cada una de les activitats que realitzin. | - Autorització representació |
|