Certificat cadastral
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Amb els certificats cadastrals s'acrediten les dades físiques, jurídiques i econòmiques que consten a Cadastre, o bé la inexistència d'aquestes dades.

Des del Punt d'informació Cadastral de l'Ajuntament de Badalona es poden facilitar:

- Certificats descriptius i gràfics d'una finca

- Certificats de béns a nom d'un titular

A la web de la Direcció General de Cadastre es troben els següents formularis per a sol·licitar la certificació cadastral:

- Formulari de sol·licitud de dades per el titular cadastral

- Formulari de sol·licitud de dades per un representant del titular cadastral

- Model d'autorització del titular cadastral

Qui ho pot sol·licitar: La persona interessada o el representant autoritzat pel titular del certificat.

Les persones que actuen en representació d'una altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar-ne la representació telemàticament mitjançant el registre d’apoderaments de representació.

Accedir al registre d’apoderaments des d’aquest enllaç.
Terminis de presentació:

Tot l'any.

Presentació: Electrònicament: Si disposa de certificat digital, pot sol·licitar el certificat cadastral a la Direcció General del Cadastre.
Presencialment: al Departament de Gestió i Control d'Ingressos de Dret Públic.
Per a qualsevol consulta en relació amb aquest tràmit, podeu trucar als telèfons d'informació al contribuent de l'oficina d'Atenció Tributària. Telèfon: 934832813
Òrgan gestor:

- Departament de Gestió i Control d'Ingressos
- Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals (BOE 09-03-2004).

- RDL 1/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei del Cadastre Immobiliari.

Pagament de taxes:

Gratuït

Informació addicional:

Electrònicament: Si disposa de certificat digital, pot sol·licitar el certificat cadastral a la Direcció General del Cadastre

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Presencialment: al Departament de Gestió i Control d'Ingressos de Dret Públic
Per a qualsevol consulta en relació amb aquest tràmit, podeu trucar als telèfons d'informació al contribuent de l'oficina d'Atenció Tributària. Telèfon: 934832813

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar
- En cas de representació, autorització del titular del certificat i NIF del representant (Les persones jurídiques, autorització i poders del representant legal de l'empresa).