Delimitació, subdivisió o modificació d'àmbits territorials concrets per tal que se'n pugui desenvolupar la gestió urbanística integrada.
Requisits previsEls instruments de planejament corresponents han d'estar aprovats definitivament.
Tot l'any.
Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Departament de Gestió Urbanística
Aprovació inicial en un termini de dos mesos des de la presentació de la documentació completa.La notificació de l'acord d'aprovació definitiva s'ha de produir en un termini de dos mesos des del finiment del termini d'informació pública. En cas contrari, s'entén que el projecte ha quedat aprovat definitivament per silenci administratiu positiu.
- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.- Llei 3/2012, de modificació del text refós de la Llei d'urbanisme, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost i Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'urbanisme.
Sense taxes