Sol·licitar un certificat municipal que acrediti l'antiguitat i/o legalitat d'un edifici, el nombre de plantes i entitats (locals, habitatges o altres) autoritzades per llicència/es d'obres atorgades anteriorment i/o la qualificació urbanística, per tal de tramitar la cèdula d'habitabilitat, la divisió horitzontal o la declaració d'obra nova per inscriure-la al Registre de la Propietat.
Tot l'any.
Tramitació electrònica, mitjançant l’enllaç disponible en aquesta mateixa pàgina.D'acord amb la l'article 10.2 de l’Ordenança d’Administració Electrònica de l’Ajuntament de Badalona (BOPB del 17/05/2018), les persones jurídiques i les altres persones i entitats esmentades a l’article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques, tindran el deure de relacionar-se amb l’Ajuntament per mitjans electrònics.
Departament de Llicències d'Obres
- Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques
TaxesSegons l'Ordenança fiscal núm.13, que regula la Taxa per expedició de documents administratius. En quant a la notificació de les liquidacions tributàries que es puguin generar de la vostra sol·licitud, per rebre-les en format electrònic (obligatori per a les persones jurídiques) s’ha de sol·licitar expressament a l’ORGT, https://orgt.cat/notificacions