Consultes o queixes sobre el planejament vigent
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Consulta o queixa sobre el planejament urbanístic vigent

Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol persona física o jurídica.
Les persones que actuïn en representació d'un altra, ja sigui física o jurídica, pot acreditar la seva reprentació telemàticament mitjançant el registre d'apoderaments de representació.
Accedir al registre d'apoderaments des d'aquest enllaç.
Terminis de presentació:

Tot l'any

Presentació: Presencialment; al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Òrgan gestor: Departament de Planejament Urbanístic
Termini de resolució:

2 mesos

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica: Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0001)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a aportar
- Sol·licitud
- Autorització representació
- Documentación explictiva (planol d'emplaçament o altres)