Construcció / reparació de claveguerons i pericons
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Sol·licitud de construcció o reparació d'un clavegueró o pericó que connecti el desaigua d'una finca amb la claveguera general. 

L'Ajuntament construirà el clavegueró, anant el cost a càrrec de la propietat.

Qui ho pot sol·licitar:

Cualquier persona física o jurídica.

Las personas que actúan en representación de un otra, ya sea física o jurídica, pueden acreditar su representación telemáticamente mediante el registro de apoderamientos de representación.

Acceder al registro de apoderamientos desde este enlace

Terminis de presentació:

Durant tot l'any

Presentació:

Presencialment al Servei d’Atenció a la Ciutadania

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Manteniment de la Via Pública

Termini de resolució:

Temps mitjà de resolució: 1 mes aproximadament

Efecte del silenci administratiu: Desestimatori
Normativa bàsica:

- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Ordenança fiscal núm. 21, Reguladora de la taxa per l’ocupació del vol, sòl i subsòl de la via pública.

- Reglament metropolità d’abocament d’aigües residuals, aprovat pel Consell Metropolità de l’Entitat Metropolitana de Serveis Hidràulics i Tractament de Residus, de data 3 de juny de 2004.

- Altra legislació i normativa vigent, segons l’àmbit d’aplicació.

Pagament de taxes:

El que estableix l’ordenança fiscal núm. 21, Reguladora de la taxa per l’ocupació del vol, sòl i subsòl de la via pública.

L’ajuntament obrirà un expedient i emetrà la valoració estimada del cost de les obres, d’acord amb els preus públics (art. 5 de l’Ordenança Fiscal, núm. 21, vigent) i les condicions observades.

Posteriorment, rebreu l’autoliquidació provisional de les taxes. Una vegada acceptada la valoració i fet l'abonament de l’autoliquidació provisional, es programarà l’execució de l'obra. Finalitzada l'obra, es realitzaran els amidaments de l'actuació executada, i l’ajuntament emetrà la liquidació definitiva de les taxes per a completar l'import total de l'obra realitzada.

Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0053)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentación a aportar
- Sol·licitud (Formulari F0053)
- Autorització representació
- Si s’actua com a administrador/a o president/a de la comunitat de propietaris, còpia de l’acta de nomenament
- Comprovant de la carta de pagament de les taxes