Sol·licitud de documentació que consti a l’expedient sancionador per infracció de l’ordenança de civisme
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Sol·licitar còpia d’alguna documentació que consti a l’expedient per infracció de l'Ordenança Municipal de Civisme.

Qui ho pot sol·licitar:

Lo pueden solicitar todas las personas interesadas en el expediente o persona debidamente autorizada.

Las personas que actúan en representación de un otra, ya sea física o jurídica, pueden acreditar su representación telemáticamente mediante el registro de apoderamientos de representación.

Acceder al registro de apoderamientos desde este enlace

Presentació:

Presencialment.

Tramitació electrònica, d'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor:

Departament de Gestió i Control d’Ingressos de Dret Públic

Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.

- Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributaria

- Llei 39/2015, d'1 de octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a aportar
- Sol·licitud
- Si el tràmit és presencial, NIF o NIE del titular de la infracció
- Si és persona autoritzada i el tràmit és presencial, original del seu NIF o NIE
- Si és persona autoritzada, autorització per a realitzar el tràmit
- Si és persona autoritzada, NIF o NIE del titular de la infracció