Els membres de la Corporació que desitgin accedir a la informació, hauran de presentar en el Registre Electrònic la sol·licitud en la qual s'haurà de fer constar la informació que es demana i motivar expressament la necessitat per a l'exercici de les seves funcions.
La sol·licitud es podrà adreçar a l'alcalde o l'alcaldessa, als presidents o presidentes de les diferents Comissions informatives, o al regidor o regidora delegats.
Quan es tracti de documentació dels organismes autònoms municipals, la sol·licitud haurà d'adreçar-se als seus presidents o presidentes, i quan es tracti de les empreses municipals, a l'Alcaldia.
Seu electrònica.
D'acord amb l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica de l'Ajuntament de Badalona, els grups municipals estan obligats a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament.
Gabinet d'Alcaldia
La sol·licitud haurà de ser resolta en el termini màxim dels 5 dies naturals següents a aquell en que s'hagués presentat, o de 4 dies hàbils si aquest últim termini resulta més beneficiós, entenent-se acceptada per silenci administratiu si no es dicta resolució expressa dins de l'esmentat termini i es notifica en els 10 dies hàbils següents.
Quan la sol·licitud impliqui l'elaboració d'un nou document, tals com informes, relacions, llistes o qualsevol altre de naturalesa anàloga, la seva autorització tindrà caràcter discrecional, i el seu termini de contestació es decidirà per l'Alcaldia en funció de les característiques del document a elaborar.
- Reglament Orgànic Municipal
- Ordenança d’Administració electrònica