datos de la subsección
Descripció:
|
|
Finalitat:
|
L’objectiu d’aquesta subvenció és promocionar, dinamitzar i facilitar les actuacions d’associacions de comerciants sense ànim de lucre, que potenciïn el comerç local amb el cofinançament de projectes, programes i accions que hauran de fomentar activitats d’interès públic o social que dinamitzin el comerç urbà de proximitat, que promoguin l’associacionisme comercial impulsant la millora competitiva del comerç de la ciutat, que promocionin la comercialització de productes ecològics o de comerç just, de consum de productes de proximitat o quilòmetre zero, campanyes de responsabilitat social als comerços i que facin accions per tal de fomentar l’estalvi d’energia, d’eficiència energètica, de gestió de residus, gestió mediambiental, la mobilitat sostenible de mercaderies, treballadors i clients, atenció a les persones amb necessitats especials.
|
Qui ho pot sol·licitar:
|
Associacions de comerciants sense ànim de lucre
|
Terminis de presentació:
|
29/08/2024 00:01:00 - 26/09/2024 23:59:00
|
Presentació:
|
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina. D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
|
Òrgan gestor:
|
Departament de Comerç
|
Efecte del silenci administratiu:
|
Desestimatori
|
Recursos:
|
Es podrà presentar recurs de reposició en el registre general de l'Ajuntament, dins del termini d'un mes, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació.
També es podrà presentar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Barcelona, dins el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació, de conformitat amb els arts. 8 i 46 de la Llei 29/1998 del 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
|
Normativa bàsica:
|
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament que desenvolupa la Llei 38/2003
- Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
- RDL 2/2004, de 5 de març, per la qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (TRLHL)
- Bases d’execució del pressupost municipal vigent (BEP)
- Bases específiques que regiran l'atorgament de subvencions per part de l'Ajuntament de Badalona per concurrència competitiva durant l'any 2024
|
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
|
|
Nivell d'identificació del sol·licitant:
|
- Substancial:
- Amb sistema Vàlid
|
Documents a presentar:
|
- Documentació a aportar amb la sol·licitud
- Sol·licitud de subvenció (Formulari F0109)
- Pressupost previst per al projecte pel que es demana subvenció (Formulari F0110)
- Projecte de l’activitat o programa a subvencionar amb descripció detallada que permeti comprendre l’abast, la intenció i la importància de la proposta (Formulari F0110)
- Memòria explicativa de les activitats realitzades per l'entitat durant l'any anterior
- Comptes aprovades globals i, si s'escau, per programes, de l'últim exercici tancat
- Declaració expressa de vigència de la documentació aportada a l'Ajuntament (Formulari F0113)
- Certificat de dades bancàries
- Si es demana subvenció per primera vegada
- Acta de composició de la Junta Directiva de l’entitat
- Si ja s'han demanat anteriorment subvencions
- Certificat de la composició de la Junta i acord autoritzant la sol·licitud de subvenció (Formulari F0111)
- Si la sol·licitud es signa amb el sistema Valid
- Acta de l'autorització i poders de qui signa la subvenció per a la seva petició
|