Subvencions als marxants/venedors dels mercats de venda no sedentaria amb motiu de la situació generada pel COVID
Tornar

datos de la subsección
Finalitat: L'objectiu d'aquesta convocatòria de subvencions és pal·liar els efectes econòmics en el sector comercial de la venda no sedentària, que van tenir que suportar les mesures aplicades per la pandèmia del Covid-19, sobre les empreses i/o autònoms afectats.
L'import de la subvenció serà de:
- 1.500 euros al titular d'una autorització municipal
- 2.000 euros al titular de dos autoritzacions municipals
- 2.500 euros al titular de tres autoritzacions municipals
Qui ho pot sol·licitar: Poden ser beneficiàries de les subvencions les persones físiques o jurídiques, titulars d’autorització d’ocupació de via pública als mercats de venda no sedentària, durant la vigència de la normativa que imposava limitacions i restriccions al normal desenvolupament de l'activitat, i fins la data 14/10/2021, a més de complir els següents requisits:
- No haver tingut durant els anys 2020 i 2021 cap expedient sancionador.
- Estar al corrent de pagament de la taxa per a mercats municipals i encants de l'Ordenança Fiscal num. 22
- Estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries davant de la Hisenda estatal, la Tresoreria de la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Badalona.
- Estar al corrent de pagament de l'assegurança de responsabilitat civil.
Les persones que actuen en representació d'un altra, ja sigui física o jurídica, poden acreditar la seva representació telemàticament mitjançant el registre d'apoderaments de representació. 
Accedir al Registre d'apoderaments
Terminis de presentació: 15/09/2022 00:00:00 - 14/10/2022 00:00:00
El període de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOP.
Presentació: Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Presencialment: Al Servei d'Atenció a la Ciutadania
Òrgan gestor: Departament de Comerç
Termini de resolució: Sis mesos a comptar des de la data de finalització de la presentació de sol·licituds
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Recursos: Es podrà presentar recurs de reposició en el registre general de l'Ajuntament, dins del termini d'un mes, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació
També es podrà presentar recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Barcelona, dins el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent a la recepció de la notificació, de conformitat amb els arts. 8 i 46 de la Llei 29/1998 del 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Normativa bàsica: - Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
- Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
- Llei 2/2004, de 5 de març, per la qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (TRLHL)
- Text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya aprovat pel Decret Legislatiu 2/2003.
- Reial Decret 463/2020, de 14 de març pel qual es declara l'estat d'alarma per la gestió de la situació de crisi sanitària que va ocasionar el COVID-19 (BOE 14/03/2020) i normativa posterior.
- Bases d’execució del pressupost municipal vigent (BEP)
- Bases específiques que regiran l'atorgament de subvencions per part de l'Ajuntament de Badalona
Informació addicional: Les sol·licituds s'han de presentar utilitzant el model de formulari de sol·licitud normalitzada que es pot descarregar des d'aquesta mateixa pàgina.
Cada titular podrà formular una única sol·licitud, indicant el número d'autoritzacions en els diferents mercats de venda no sedentària.
Aquestes subvencions són compatibles amb qualsevol altra ajut/subvenció que pugui atorgar l'Ajuntament de Badalona o qualsevol altra ens públic o privat.
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Sol·licitud (F0159)

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a aportar
- Sol·licitud de subvenció (F0159)
- Certificat de dades bancàries del titular
- Justificant d'estar al corrent del pagament de l'assegurança e responsabilitat civil
- Pòlissa de responsabilitat civil
- Certificat compliment obligacions tributaries amb l'AEAT (presentar nomes si s'oposa a la verificacio per l'Ajuntament)
- Certificat conforme no te deutes amb la Tesoreria de la Seguretat Social (presentar nomes si s'oposa a la verificacio per l'Ajuntament)
- Si s'escau, aportar la documentació que acrediti els poders de representació, excepte que aquests s'hagin inscrit en el Registre d'Apoderaments.
La solicitud esta fuera de plazo