Subvencions per autònoms i empreses del sector de l’oci nocturn: Justificació compliment requisits segona aportació documentació subvenció
Tornar

datos de la subsección
Finalitat: Acreditar que es compleixen els requisits establerts en les bases de la convocatòria de subvencions per autònoms i empreses del sector de l'oci nocturn en Badalona afectades per les mesures de contenció de la propagació de la COVID-19, per ser beneficiari de la segona aportació de la subvenció.
Qui ho pot sol·licitar:

Les persones físiques o jurídiques benefiàries de la convocatòria de subvencions per a autònoms i empreses del sector de l'oci nocturn, afectades per les mesures de contenció de la propagació de la COVID-19

Presentació: Presentació: Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Òrgan gestor: Departament d'Ocupació
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica: - Bases d’execució del pressupost municipal
- Bases reguladores per a la concessió de subvencions per a autònoms i empreses del sector de l'oci nocturn, afectades per les mesures de contenció de la propagació de la COVID-19.
- Llei 38/2003 General de Subvencions, de 17 de novembre i el Reglament de desenvolupament aprovat pel Reial Decret 887/2006.
- Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya aprovat per Decret Legislatiu 2/2003.
- Llei 26/2010 de Règim Jurídic i del Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
- Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals i el Reglament europeu vigent en la material.
- Llei 19/2014 de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Reial Decret 463/2020, de 14 de març pel qual es declara l’estat d’alarma per la gestió de la situació de crisi sanitària que va ocasionar el COVID-19. (BOE 14/03/2020) i normativa posterior.
- RESOLUCIÓ SLT/1840/2020, de 24 de juliol, per la qual s'adopten mesures especials en matèria de salut RESOLUCIÓ SLT/2325/2020, de 25 de setembre, per la qual es prorroguen i modifiquen les mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.
- RESOLUCIÓ SLT/3787/2021, de 23 de desembre, per la qual s'estableixen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

- RESOLUCIÓ SLT/177/2022, de 2 de febrer, per la qual s'estableixen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID- 19 al territori de Catalunya
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Instància genèrica

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Alt:
Certificat digital reconegut i signatura electrònica
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació a aportar
- Comunicació (instancia genérica)
- RNT (Relació Nominal de Treballadors) i RLC (Rebut de Liquidació de Cotitzacions) de la seguretat social dels mesos de juliol a octubre de 2022
- En cas de tenir autònoms titulars de l’activitat o socis al RETA, rebuts d’autònoms dels mesos de juliol a octubre de 2022.