Quan s'ha produït un accident de trànsit i han hagut d'intervenir agents de la Guàrdia Urbana, aquests elaboren un informe o atestat amb les dades i les proves de l'accident. Aquest document inclou les dades de les persones i dels vehicles implicats en el sinistre, el croquis del lloc de l'accident i les observacions fetes per la Guàrdia Urbana.D'aquest informe i de les fotografies preses al lloc del sinistre es pot sol·licitar una còpia.
Cualquier persona implicada.
Las compañías aseguradoras de los vehículos implicados en el accidente.
Tot l'any
Presencialment:
- Prefectura de la Guàrdia Urbana- A les Oficines d'Atenció al Ciutadà
Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.
D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Guàrdia Urbana
Temps mitjà de resolució: 1 mes.
- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.- Reial Decret Legislatiu 6/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària.
- Ordenança fiscal núm.13 Taxa per l’expedició de documents administratius.