Talls o reserves temporals de la via pública per filmacions i reportatges fotogràfics
Tornar

datos de la subsección
Finalitat:

Tall, interrupció o reserva d'un espai públic per un període concret, per filmacions, rodatges o reportatges fotogràfics.

Terminis de presentació:

Tot l'any.
La sol·licitud s'haurà de presentar amb un mínim d'antelació de 48 hores.

Presentació:

Tramitació electrònica, mitjançant el formulari electrònic disponible en aquesta mateixa pàgina.

D'acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques i el que estableix l'article 10.3 de l'Ordenança d'Administració Electrònica, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

Òrgan gestor: Guàrdia Urbana
Efecte del silenci administratiu: No procedeix
Normativa bàsica:

- Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Reial Decret Legislatiu 6/2015, de 30 d’octubre, pel que s’aprova el text refós de la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial

Pagament de taxes:

- Ordenança fiscal núm.15 Taxa per la prestació de serveis especials

Informació addicional: Si és necessari, es pot adjuntar una relació de detalla dels punts i horaris d'afectació demanants.
Documentació relacionada (Per emplenar el formulari abans l'ha de guardar en el seu ordinador amb la funció "Desa l'enllaç com a " que s'activarà amb el botó dret del seu ratolí.):
Formulari sol·licitud (F0228)

Llistat ANNEX

Nivell d'identificació del sol·licitant:
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a presentar:
Documentació que cal aportar
- Sol·licitud (Formulari F0229)
- Annexe: Ampliació de detall de la sol·licitud
- Plànol a escala del tram de la via pública afectat
- Assegurança que cobreixi l'activitat i dels vehicles utilitzats en l'activitat
- Pagament de la taxa amb targeta de crèdit a la Prefectura a l'hora de recollir-lo, o bé Full d'autoliquidació de la taxa complimentat per l'entitat bancària.